Tuesday, June 15, 2010

Button, Flower Labuci,Keychain dan HP strap

Saya sedang menunggu parcel yang saya order last week..sampai jugak hari ni .... dua item ni saya order dari lovethebuttons cantik-cantik button tu bolehlah dilekatkan pada craft felt.

Parcel dari suha-sweetsites kat saudari suha ni saya order keychain and hp strap...ok gak ada supplier yang boleh supplier barang-barang kraft ni..kalau nak cari kat kedai2 tak tau la boleh dpt ke x..item2 ni..

Terima kasih..bolehlah saya mulakan kerja saya..barang dah ada apa lagi.... nanti saya download gambarnya..

Pada yang nak order emaillah kat saya arissacraftshoppe@ymail.com

2 comments:

  1. akak nak beli... sya slalu beli kart kedai sus,, tp habis lak... nak hp strap n keychain...

    ReplyDelete
  2. email saya ke farida_269@yahoo.com.my... nak dalm 100 pcs both

    ReplyDelete