Monday, July 19, 2010

Keychain Order by Fatimah Nur

Kawan saya ni order 2 biji keychain kereta..satu lagi terlupa nak ambik gambarnya..
ala2 kereta MyVi gitu..

Dan semalam jugak aku sempat siapkan 1 keychain untuk kawan lama masa belajar dulu lebih 11 tahun tahun tak jumpa ..jumpa pun sekejap je kat tepi jalan on the way dia nak balik KL..aku sempat hadiahkan dia satu keychain (tapi tak sempat la ambik gambar - bateri tak cas)

Semalam juga aku buat keychain untuk dua anak saudara diorang ni nak letak huruf 'A' dan ada 'Luv' kat belakang ni pun tak ada gambarnya..jadi semalam aku berjaya siapkan 3 keychain..


Inilah satu daripada keychain kereta Fatimah
Rm3.00 sahaja
Anda berminat marilah tempah
email: arissacraftshoppe@ymail.com
Sms: 017-5902618
Thank you..

No comments:

Post a Comment